Svařovna rámů - David Adam - GlobSteel Kladno
Divadelní 436, Kladno (zde zakázky nepřijímáme, zakázky přijímáme v Cykloadam, Internacionální 1231/8, Praha 6)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OBJEDNAT SE LZE EMAILEM:
david@cykloadam.cz
VYBAVENÍ SVAŘOVNY A DÍLEN:
CEBORA WIN TIG AC-DC 450 T
CEBORA WIN TIG AC-DC 270
NORMY EU:
ISO 9606 - 2 BW 23 t2,0 PF ss nb - svařovací postup 141 P1F23. Metoda svařování EN ISO 4063:2009
EN 287 - 1 135 T BW 1.2 S t2,0 D 18,0 H - L045 ss nb - svařovací postup 135 D1H1.2 Metoda svařování EN ISO 4063:2009
ZK 111 1.1 dále ZK 311 1.1
- Zjištění prasklého defektu - zde upozorňujeme na to, že malá vlásenka neznamená prasklý rám, místo je třeba zbavit laku a dle toho případný defekt vyhodnotit.
- Očištění defektu (praskance) + vytvoření přípravy na samotné svaření rámu. V případě prasknutí u sedlovky účtujeme i vystružení podsedlové trubky vedoucí ke středu.
- Samotné svaření rámu a začištění sváru (upozorňujeme, že se nezabýváme lakováním rámů).
- Rozsah opálení je asi 3,5-5 cm okolo sváru! Po zavaření lze nastříkat barvou ve spreji. Koupíte kdekoli v Hornbachu, či v lakách barvách (rychloschnoucí syntetický email na kovy).
- Příjem do opravy pouze na naší pobočce - PRODEJNA A SERVIS CYKLOADAM PRAHA 6 SUCHDOL, INTERNACIONÁLNÍ 1231/8.
- Rámy přijímáme úplně odstrojené od lanek, bowdenů, řeťezu a odpružené vidlice (upozorňuji na to, že nemám kapacitu kola odstrojovat, prosím tedy o odstrojení v odborném servisu).
- Dodací lhůty jsou v sezóně 5-10 dní. Zakázky nejsem schopen v sezóně urychlit, jelikož svařujeme i pro autoservisy a motoservisy.
OTÁZKY A ODPOVĚDI:
Co a proč nesvařujeme:
- Vahadla celoodpružených kol - jedná se o spojovací elementy zadních staveb celoodpružených kol. Zde se jedná o konstrukční kovanou slitinu zpravidla takovou, že uvnitř spojovacích členů (uvnitř dural slitiny) je kovový plíšek.
Ten mi brání, abych provařil prasklé místo dokonale. ANO, jde to udělat, ale s jistotou mohu říci, že vahadlo praskne. Jedná se většinou o rámy kol staří od roku 2010 do současnosti.
- U hlavového složení, kdy je prasklina směrem ke středovému složení (spodní rámová trubka).- Zde se jedná o ,,lámací zónu,, celého rámu. S jistotou mohu konstatovat, že se rám rychle zlomí, jelikož je zde stěna rámu (trubky) tenká 0,4-0.8 mm a misto se obloukem ještě znovu vyhřeje a změkne. Předesílám, že nepomůže žádná tepelná úprava apod... jak se píše na internetech :-).
- U hlavového složení opravím roštěp (jedná se o partie horního a dolního ložiska hlavového).
- Nesvařím Vám koloběžku - zde se jedná o velmi levné a nekvalitní slitiny (kromě koloběžek KOSTKA a CRUSSIS, ty lze svařit v pohodě).
- Zásadně nepřijímám na svaření kočárky a to včetně vozíků za kolo apod. Jedná se o mně neidentifikovatelné slitiny materiálu. Zkušenosti jsou velmi špatné, proto prosím nevozit.